Yes wee kend!

Goedemiddag op deze middag.

Ik zit nu op school en zou eigenlijk bezig moeten zijn met het maken van een boekverslag. Ach boeie. Doe ik later wel. Omdat ik nu toch oo school zit kan ik er net zo goed even over gaan zeuren. Er zijn maar weinig dingen waar ik niet over kan zeuren :p

Wiskunde

Heb je ooit een dag in je leven gehad en gedacht: Als ik nu niet weet hoe je kunt rekenen met vage getallen en kriebeltjes ga ik het niet overleven? Waarschijnlijk niet. En we hebben toch allemaal een rekenmachine. Zorg dan dat je geen grafische rekenmachine hebt want dan moet je eerst een miljoen knopjes indrukken voordat je iets kunt invullen. Wie dit bedacht heeft zo zelf eens een wiskunde toets moeten maken. Dan heeft ie tijd te kort hoor!

Frans

Ik kom nooit in Frankrijk.

Ik wil geen Frans leren als die Fransen geen Engels o.i.d. willen leren.

Stokbroodjes koop ik hier wel bij de supermarkt.

Oh wacht, wat zeur ik nou. Ik heb helaas geen Frans:)

Nederlands

Volgens mij woon ik al mijn hele leven in Nederland en zou dit dus geen probleem moeten zijn. Ik kan echt wel spellen hoor. Dat mag ik nu zeggen nu ik een 10 heb op de spellingstoets 😏

Ohja, je moet nog wat vage boeken lezen in je vrije tijd. Is de film ook goed?

Economie

Economie gaat vooral over drie dingen.

1. Je hebt een baan.

2. Je verdient geld.

3. De belastingdienst pakt al je geld weer af. En zo is de cirkel weer rond.

Duits

Als je niet goed bent in Duits moet je dit stripje maar eens lezen.

  
Gebruik toch lekker Google Translate

Ps: dit geldt ook voor alle andere vreemde talen.

Gym

Soms vraag ik me wel eens af hoe het leven van een gymdocent zou zijn. Je krijgt betaalt omdat andere mensen rondjes rennen op een grasveld! Dat is toch volkomen gestoord!

Gelukkig is het nu weekend!
Lekkerzeuren

Geef een reactie

