Verdomde fietsers!

Halloow mensjes

Gisteren heeft mijn lieve vriendin een blog geschreven over trein irritaties. Super leuk! Alleen herken ik deze dingen niet aangezien ik altijd naar school fiets. Dus ik dacht, laat ik een blog maken over fiets irritaties! Wat ben ik toch origineel.

Fietsen met een motor

Ik heb opzich weinig tegen fietsen met een motor. Maar het haalt je zelfvertrouwen als man toch wel erg naar beneden als je door een oude vrouw met 40 kilometer per uur wordt ingehaald, tegen de wind in!

Bejaarden

Bejaarden zijn over het algemeen aardige en goede mensen, en oud. Omdat ze al wat ouder zijn fietsen ze dus niet zo snel meer. Geen probleem, je belt even en ze gaan voor je aan de kant. Het probleem is dat een groot aantal van de bejaarden een beetje hartstikke doof is! Na 10 keer bellen horen ze je dan eindelijk en kun je er langs.

Wind

Wind tegen hebben is natuurlijk niet fijn als je moet fietsen. Zeker niet als je door een open veld fietst. Dat is echt vreselijk. ’s Ochtends heb je wind tegen. Dan zou je s’middags toch wind mee moeten hebben? Nee! Die verdomde wind draait gewoon! Wat is dit voor meteorologische bullshit?!

Brugklassers

In een ander blog heb ik al eens kort beschreven wat ik van brugklassers vind. Ze zitten dus blijkbaar bij mij op school. Logischerwijs kom ik ’s ochtends onderweg naar school wel eens wat brugklassers tegen. Ze fietsen niet alleen of in groepjes van 2, maar in groepen van 6,7 en soms wel 8 mensen! Als ze nou netjes 2 aan 2 zouden fietsen zou het helemaal geen probleem zijn. Maar dat is dus niet het geval. Grr…

Auto’s

Als fietser heb je niet zoveel last van auto’s. Als je tenminste op het fietspad rijdt. Wanneer je dan toch last hebt van auto’s is het vooral tijdens het oversteken. Oversteekplaatsen zijn ervoor dat iedereen veilig kan oversteken. Dit heeft alleen weinig zin als er nooit auto’s bij oversteekplaatsen stoppen! Al met al zijn auto’s kut. Tenzij je moeder zo aardig is om je met de auto te brengen :p

Ik heb voor nu wel even genoeg gezeurd. Ik ga zo maar slapen want morgen mag ik weer lekker vroeg naar school gaan FIETSEN! 

Nog een fijne avond,
Lekkerzeuren

Geef een reactie

