Hé wat leuk! Boeit me écht helemaal niks!

Halololololoooo

Wat moet ik eigenlijk doen met dit blog? Het heet toch Lekkerzeuren? Misschien moet ik dan eens gaan zeuren! Wat ben ik toch slim 😉 Er is dus iets wat ik echt vreselijk stom vind. Dat “iets” is een dansvoorstelling! Niet dat ik daar vrijwillig heen zou gaan, maar ik word gewoon gedwongen door school (kutschool).

Kijken naar dansen

Het kijken naar dansen vind ik niet leuk. Je zit te kijken naar mensen die zich in het zweet werken om jou te vermaken. Dat kun je beter op een andere manier doen 😉 Soms doen ze dingen waarvan je denkt: Dat deed ik ook, toen ik nog en peutertje was! Echt serieus doe normaal ofzo. Het stomme is dat ik geen keus heb en dus tijd moet opofferen die ik veel beter had kunnen gebruiken, zoals voor het schrijven van zeurverhaaltjes.

Het theater

Zoals ik vandaag van een vriend hoorde: Een theater is een wannabe bioscoop. Daar ben ik het dus volledig mee eens. De stoelen zitten net niet lekker en je kunt net niks zien door al die hoofden voor je. Dan bestaat er ook nog het probleem dat je vriendin tegen je aanzit, grapje😘.

Nu zeg ik wel dat de bioscoop beter is dan het theater, maar de bioscoop is ook niet alles.

De bioscoop

De bioscoop heeft beter stoelen dan een theater. Daar is waarschijnlijk iedereen het wel mee eens. Maar die stoelen worden door kleine kinderen vaak gezien als doelwit om tegen te schoppen. KAP DAAR MEE KLEINE KINDJES! Ik kan daar zo kwaad om worden. 

Ja dat was wel weer genoeg. Als ik me nog meer opwind kan ik geen blogs meer schrijven.

Tjeu!

Lekkerzeuren

Geef een reactie

