Tot ziens Jumbo!

Hallo gek persoontje!

Ja je bent toch gek als je mijn onzin vrijwillig leest. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Ik word gek van de Jumbo! Waarom? Dat zal ik je eens vertellen.

Reclame

Waarschijnlijk heeft iedereen wel eens een reclame van de Jumbo gezien. In deze reclames probeert dit gezinnetje ⬇️ grappig te doen. Harry Piekema, voormalig supermarktmanager in Albert Heijn reclames, blijft 100 keer grappiger!

  
Waar ik ook niet tegen kan is dat Jumbo adverteert met het feit dat ze altijd de laagste prijs garanderen. Dan zetten ze in het begin van de winkel een groot bord neer dat een product wel 1 cent goedkoper is dan bij de concurrent! Wat een bullshit!

Scholieren

Bij de Jumbo willen ze dat scholieren hun tas niet meenemen in de winkel. De bedoeling is dus dat je voordat je de winkel ingaat je tas binnen onder een tafel legt. Welke debiel legt zijn tas met waardevolle spullen nou op een onbewaakte plek voor de ingang van de winkel?!

Dit moest ik even kwijt.

Lekkerzeuren

Geef een reactie

