JEEH JEHOVA’S!

Hallo mensen!

Het vorige blog was echt een succes bijzonder vaak bekeken :\

Maak niet uit, want vandaag heb ik weer wat vet interessants te vertellen. Het ging dus zo. Ik zat op school te slapen bij wiskunde. Plotseling ging de bel :p Na al mijn boeken uit mijn kluisje gehaald te hebben liep ik naar mijn fiets, stopte de sleutel in het slot, en fietste naar het hek. Dat was al super spannend. Maar toen, toen sprongen er twee vage mannen uit de bosjes om aan iedereen bijbels uit te delen! Like whut! Ik geloof al! In mezelf! Soms vraag ik me wel eens af of die jehovah’s iets bereiken. Zou je nou echt gaan geloven omdat twee rare mannetjes dat willen? Het enige dat ze me laten denken is dat jehovah’s super vervelend zijn!

Ooit was de Bijbel het meest gepubliceerde boek ter wereld. Ohja joh? Ja! De Bijbel werd verslagen door…. de Ikea catalogus! Lol. Trouwens, wat zegt Jezus als er een pedofiel achter hem aan zit? Blijf van mijn kruis af! Dit verhaal gaat al helemaal nergens meer over.

We hadden het dus over jehovah’s. Als je nog probeert om me over te halen om Christen te worden moet je geen mails sturen met dit soort smileys 🙂 Zoals een wijs man ooit zei:

Gebruik geen 🙂 of :-/

Als je het goed wil doen stuur je deze 🙂 of deze :/ Wat ook nog wel eens gebeurt is dat mensen (: sturen. DOE. DAT. NOOIT.

Maareh…wie zei dat dan? Voor de mensen die het niet weten, dat zei ik. Ik sta er 100% achter, net zoals jehovah’s achter mensen lastigvallen staan. Jehovah’s zullen het ook niet makkelijk hebben. Waar moeten zij hun bloemen nou in zetten? In een jehohVAAS! OMG wat een slechte grap. Dat is dus die slechte humor waar ik het over had.

De moraal van dit verhaal is dat je mij echt wil irriteren je je moet gedragen als een jehovaj en deze smiley naar mij sturen 🙂 Ik ga nu, want ik heb hier nog een Bijbel om te lezen!

Tschüss,

Lekkerzeuren

Plaats een reactie