De allereerste!

Hee hallo allemaal!
Hier is ‘ie dan eindelijk, MIJN EERSTE BLOG🎉! Dat wordt natuurlijk gevierd door lekker gezellig alleen op je kamertje te zitten. Om mijn gebruikersnaam waar te maken zal ik maar gelijk beginnen met een beetje zeuren, heuj.

School

Lekker origineel om gelijk te gaan zeuren over school. Iedereen weet toch dat dit niet leuk is? De lessen in 4 Vwo zijn helemaal zo erg niet. Wat wel erg is, is dat ik in de pauze niet mijn lunch kan eten zonder te moeten kotsen door medescholieren! Echt serieus mensen. Jullie zien er niet uit! Misschien was het in de steentijd normaal om er zo bij te lopen, maar niet in 2015! Voor de mensen die nu denken, ‘waar heb je het over?, dan zal ik je dat eens uitleggen. Menig scholier denkt dat het leuk is om er als een clown bij te lopen. Draag geen kleren in alle kleuren van de regenboog. Een voorbeeld voor als je het nog niet snapt.

Zwarte schoenen, lichtgroene sokken, een paarse broek, een oranje shirt en het ergste, een domme muts. Ja een domme muts. Als het zomer is en buiten 25 graden, draag je geen muts! Logisch, zou je denken. Voor sommige mensen dus blijkbaar niet.

Facebook

Met Facebook is niks mis. Huh? Maar waarom zeur je er dan over. Ik ga niet zeuren over facebook, maar om de mensen op facebook! Je kunt tegenwoordig geen reacties meer lezen zonder een PVV stemmer tegen te komen; buitenlanders maken ons land kapot, laat die vluchtelingen maar verzuipen, en nog meer van dit soort onzin. Af en toe kom je ook mensen tegen die hele boekwerken schrijven in Facebook reacties om maar hun standpunt duidelijk te maken. Vaak met loze argumenten. Weet je hoe ik deze mensen voor me zie? Nou zo ⬇️

  
Nou dat dus. Is dit herkenbaar? Waarschijnlijk wel.

Klusjes

Dit herkent elk persoon wel. Je bent net lekker aan het gamen, moet je opeens gaan stofzuigen. Even later heb je gestofzuigd, niet stof gezogen want dat is goor, moet je weer iets gaan doen. Stopt het dan nooit?! En als je een keer vraagt of je ergens mee kunt helpen is het antwoord ‘nee’. Dan zegt je moeder even later: Moet ik hier dan altijd alles alleen doen?! Ja…kutleven.

Ja ik geef je nu een kutleven, want dit is alweer het einde van dit blog. Ik hoop deze week nog een blog te schrijven. Maar dat komt wel goed!

De mazzel,

Lekkerzeuren

Geef een reactie

